מעקב יעיל אחר לידים

לא פעם אנו נשאלים מה עושה את התוכנה שלנו מיוחדת, איזה ערך מוסף היא נותנת שתוכנות אחרות לא נותנות. אני חושב שהתשובה הכללית לשאלה הזו היא "סגירת תהליכים".

התוכנה שלנו מספיק גמישה ובעלת מספר עצום של פרמטרים שונים הניתנים להגדרה, כך שאנו מסוגלים להתאים עצמנו כמעט לכל תהליך עבודה שמוצג לנו, ולתת לו מענה מיטבי.

אתן דוגמה מתחום הטלמרקטינג. בעבר רוב המרכזים הרפואיים הפעילו מוקדים טלפוניים שטיפלו בעיקר בשיחות נכנסות. בעידן הנוכחי רוב הלקוחות החדשים מגיעים כתוצאה מלידים אינטרנטיים כאלה או אחרים.
במוקדים רבים לידים אלו נכנסים לתיבת דואר מרכזית שמנהל המוקד מחלק ממנה הודעות, או איזה תדפיס מרוכז שממנו מקלידים ממנו את הנתונים לתוך המערכת ומוציאים שיחות.

רפיד פרו הינה התוכנה ביחידה כיום בתחום המרכזים הרפואיים שמאפשרת לקלוט ישירות בתוכה לידים אינטרנטיים לתוך מאגר זמני ולנהל אחריהם מעקב באותם הכלים המתקדמים הקיימים בתוכנה לשיחות טלפון, בתוספת כלים חכמים כמו רשימות שחורות, זיהוי כפילות פניה, זיהוי פניה מספקי לידים שונים וכד'.

ייחוד נוסף של רפיד היא היכולת לעקוב אחר הליד משלב קליטת הליד, קליטתו כלקוח, קביעת פגישה וכו', ועד שלב סגירת העסקה, מה שמאפשר יכולת הערכה אמיתית של כדאיות העבודה עם ספק לידים זה או אחר. כפי שכבר כתבתי – סגירת תהליכים.

במוקדים רבים נהוג להציג על גבי מסך פלזמה את ביצועי מוקד הטלמרקטינג – כמות שיחות לכל נציג, כמות הגעות, כמות סגירות וכד'.

פיתוח חדש של רפיד מאפשר זוית חדשנית בתחום זה ומציג את ביצועי המוקד ביחס לטיפול בלידים ! כמה לידים נכנסו למוקד, כמה טופלו, כמה טרם טופלו, ההתפלגות בין הנציגים, וכד'.

לקוחות יקרים

ימים קשוחים ומורכבים עוברים על מדינת ישראל וגם אנחנו לא יכולים לעמוד מנגד. חברתנו שובתת היום, ומעמידה כוננים למקרי חרום בלבד. 
לפתיחת קריאה לתקלה משביתה בלבד- יש לפתוח פניה דרך האתר או דרך הצ׳אט.
תודה,
ושנדע ימים טובים מאלה

 

 

 

פתיחת צ'אט
שוחח\י איתנו
איך נוכל לעזור לך?